29-03-2007 - Franeker relatiegeschenkenbedrijf verwacht forse groei door internetsite.

Leverancier van relatiegeschenken en premiums uit Franeker, Gifts4Bizz BV verwacht het komende jaar veel van de recent gelanceerde webcatalogus. “Het afgelopen halve jaar is er achter de schermen hard gewerkt aan een gebruikersvriendelijke en overzichtelijke webwinkel.” Aldus T. Plantenga van Gifts4Bizz. “Wij zijn er van overtuigd dat het op de juiste wijze inspelen op de online vraag naar relatiegeschenken zal bijdragen aan de groeistrategie voor onze onderneming. Zo zijn we gestart met een selectie van 12000 artikelen en zullen de komende maanden alle 22000 artikelen inzichtelijk gemaakt worden.” Naast het aanboren van een nieuwe markt bespaart het de Franeker onderneming ook het drukken en verzenden van honderden catalogussen.

Noot voor de pers:

Voor aanvullende informatie, of beeldmateriaal geschikt voor publicatie kunt u contact opnemen met de heer M. Post, per email: meile@uiting.nl, of telefonisch: 0517-383 380

Over Uiting Geschenken:

Uiting BV is als leverancier van relatiegeschenken, premiums, incentives en kerstgeschenken actief in heel Nederland. Met een artikelen assortiment van ruim 25.000 basisartikelen en de mogelijkheid tot het onder eigen merk leveren van maatwerk opdrachten vanuit China kan Uiting aan iedere wens een invulling geven. Vanuit ons hoofdkantoor in Franeker worden klanten voorzien van een deskundig en professioneel advies op maat.

Klantenservice

Winkelwagentje