23-10-2008 - Gifts4Bizz aan het woord in Het Ondernemersbelang

Gifts4Bizz Relatiegeschenken en promotieartikelen verscheen onlangs met een bedrijfsreportage in het magazine Het Ondernemersbelang, dit vakblad voor ondernemers word uitgegeven in 43 regionale edities. Johan Bootsma, directeur van Gifts4Bizz kwam uitgebreid aan het woord en vertelt onder meer over het bedrijf, de introductie van het aanbieden van kerstpakketten en de exclusieve lijn Tartan of Holland.

Noot voor de pers:

Voor aanvullende informatie, of beeldmateriaal geschikt voor publicatie kunt u contact opnemen met de heer M. Post, per email: meile@uiting.nl, of telefonisch: 0517-383 380

Over Uiting Geschenken:

Uiting BV is als leverancier van relatiegeschenken, premiums, incentives en kerstgeschenken actief in heel Nederland. Met een artikelen assortiment van ruim 25.000 basisartikelen en de mogelijkheid tot het onder eigen merk leveren van maatwerk opdrachten vanuit China kan Uiting aan iedere wens een invulling geven. Vanuit ons hoofdkantoor in Franeker worden klanten voorzien van een deskundig en professioneel advies op maat.

Klantenservice

Winkelwagentje